Followers

Friday, December 28, 2012

Aksi Berahi Separuh Bogel Pelajar IPTA

 
gua pilih gambar ni tak teruk sangat
Gempar dunia blogger di Malaysia mengenai kisah model tempatan iaitu Sofea Putih dan Ali Akhbar apabila gambar separuh bogel mereka kini menjadi bualan hangat.

Sofea yang merupakan bekas pelajar SBP di Pahang dan merupakan pelajar di UiTM Puncak Alam, Selangor ini dikatakan telah berkongsi gambar-gambar sesi foto separuh bogel dengan Ali Akhbar.

Dalam salah satu gambar tersebut memperlihatkan Sofea dan Ali berpelukkan tanpa sebarang pakaian di dalam keadaan yang memberahikan.

Menurut sebuah blogger tempatan mendakwa bahawa Sofea Putih berani bergaya daring kerana dia bukanlah seorang wanita tulen. Namun perkara tersebut masih belum dapat dibuktikan.
-cinemaonline melalui yahoo

Jika dia wanita maka dia mempromosikan perangai tidak senonoh dengan bukan muhrim. Jika dia lelaki maka dia boleh dianggap memaparkan aksi LGBT. Siapa pun dia, dia perlu diambil tindakan kerana memberi nama buruk kepada UiTM.

Maaf gambar aksinya gua tak siar sebab dia melayu dan gua percaya dia masih Islam. Kalau gambar kapir bogel sekali pun gua tak kisah. Pastinya gua lambakkan kat sini... wakaka. Jika Ingin tengok juga sebagai bukti sila kasi google berlambak ada.



wasukalu

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.