Followers

Friday, November 30, 2012

ESKLUSIF: TIADA SYAHID DIBUMI PALESTIN - ULAMA MUDA UMNO

 
Gila apa Ulama Muda UMNO, Ustaz Idris Sulaiman nih? Dengan jelas dia kata TIADA JIHAD DI PALESTIN. 
 
Macam ni la hasilnya bila blaja menghafal kertas kat Universiti, dapat degree, sign borang UMNO terus dapat taraf ULAMA MUDA..
Link youtube
dah di'private'kan, tekan xle keluar apa apa.. TETAPI jangan ingat aku xle sedut apa yg aku nak sedut.. Pagi tadi aku hanya menjelaskan pasal video FATWA ULAMA MUDA UMNO 
 
 
 itupun ada la puak puak Syaitan Yang Dikenali duk bantai aku dalam inbox kata aku SESAT, TAK TUNJUK VIDEO SEBENAR SEBAB AKU NAK FITNAH, dan macam2 lagi maki hamun mereka (yang kelakarnya dalam inbox je laaa). Dengan ini aku paparkan VIDEO SEBENAR yang puak tu nak sanggah sangat untuk tatapan korang semua..
Berbalik kepada CADANGAN aku pagi tadi, Aku MENCADANGKAN Idris Sulaiman diambil tindakan kerana fatwa amat mengelirukan. 
 
 
HANCUR UMNO!!! K.O BN!!!
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.