Followers

Friday, March 30, 2012

Jom Bida Harga Penari Tiang Ini...!!!! Siapa mau...????

 
Pertama sekali gua mohon maaf laaaaa... gua mengaku gua nih budak kampung beb... gua naif dalam serba serbi..., pasal tu bila ramai bercerita pasal menari tiang nih... gua terbayang2 macamana caranya menari tiang nih...

Bangang aarrr... kalau saja2 nak menari depan tiang, lebih baik menari depan cermin betul tak...??? Yang gua tau menari tu macam caklempong, joget boria dan yang macam dalam TV tuuu... hahaha...


Bab Menari Tiang nih gua tak tau langsung, memandangkan sekarang nih zaman IT, langsung teringatkan pakcik google, lalu gua pun tanya dengan pakcik google menari tiang tu apa...???


Lalu pakcik google tunjukkan seperti dibawah... hahahaha..., gua tanya lagi berapa hengget nak kena bayar untuk penari tiang size macam tuuuu...??? Pakcik Google senyap jer... mungkin tak berani nak sebutkan harganya.... muakakakaaaa....

Gambar ehsan dari Pakcik Google.
hahahaha....!!!!

Gua dengar cerita penari tiang yang ini pun asalnya dari Negeri Sembilan jugak... satu negeri dengan penari tiang kat Nilai tu kan... hahahaha....

Hebat2 aarrr... orang Negeri Sembilan nih..... cayalahhhh.....


Jom pakat2 teka berapa
Harga Penari Tiang kat dalam gambar tuuuu... ada berani kaaa...???

Nota: Santai Malam Jumaat.


Ikut Suka Aku (ISA)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.