Followers

Wednesday, February 22, 2012

UMNO MEMANG BACUL !! (VIDEO)

Malam kejadian aku nak bagitahu. aku malu kalau aku nie UMNO.
aku rasa hina kalau aku nie Mat Rempit UMNO kluang.. aku rase bodoh kalau aku percaya semua berita dan akhbar yg sahih katenyer.
kenape,mata dan kamera aku mnjadi bukti org2 tua di baling batu,telor,direjam lembing bendera,dibaling mercun bola sebab provoke mereka tak dilayan.AKU respect kat pembangkang sebab dah kena mcm2 pon diaorang tak balas balik. 
Alhamdulillah.harapnye korang balik rumah tengok kepala atau kaki mak bapak kau yg berdarah..korang senderi yg baling.. adakah ini dikatakan pendekar melayu ?? 
 UMNO MEMANG BACUL !!

1 comment:

  1. menteri dalam negeri mana ada telok,sama lah dengan najib....melayu bawah tak sedar diri,kamu semua hanya jadi pekakas gerombolan kaya ni..pejuang melayu shits!!!!!!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.