Followers

Tuesday, February 14, 2012

BONGKAR ! Website Dedah Perjanjian Perdagangan UMNO-ISRAEL !



Mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad mendakwa bahawa Amerika Syarikat dan Israel berminat melihat kerajaan di Malaysia sekarang ditukar seperti yang berlaku di Asia Barat. Menulis di blog chedet.cc, beliau berkata kerajaan yang ada sekarang tidak disenangi oleh Amerika kerana bersikap berkecuali, berbaik-baik dengan Cina dan Russia dan tidak menyokong sentimen Barat terhadap Iran dan beberapa negara lain.

“Calon Amerika dan Israel untuk mendiri kerajaan boneka ialah Anwar Ibrahim. Sejak awal lagi mereka menjalin hubungan yang rapat dengan Anwar.

“Memang pun Malaysia menjadi calon untuk ‘regime change’ kerana Malaysia tidak mengiktiraf Israel dan mengkritik beberapa dasar Amerika Syarikat.


“Adalah menjadi harapan Amerika, apabila ‘regime change’ berjaya di Malaysia dan Anwar menjadi Perdana Menteri maka mungkin Malaysia akan ada hubungan diplomatik dengan Israel dan menjauhkan diri dari perjuangan Palestin."~ Dr M.

Jahat betul niat mantan PM kita ini?apakah niatnya itu?melainkan untuk menakut - nakutkan rakyat Malaysia yang bakal memilih sendiri kerajaan pada PRU13 sedikit masa nanti.

Mari kita lihat dan fikir sendiri siapakah dalang di belakang Israel yang sebenarnya.

Perjanjian perdagangan dgn APCO secare tak langsung kite mmg bersubahat membunuh rakyat Palestine..tahniah!!!

Klick link ini di
[SINI]

Bagaimanakah Israel boleh berdagang dengan Malaysia? Adakah Pakatan Rakyat yang meluluskan perjanjian perdagangan dengan Israel ini? Bagaimanakah lori lori kargo Israel ini dengan bebas melalui jalan - jalan di Malaysia?

Jangan pula BN menjadikan alasan bahawa perdagangan dengan Israel ini adalah semata - mata hubungan bisnes rakan niaga tertentu. Jangan pula BN menberi alasan bahawa atas desakan ekonomi dan membantu peluang kerja rakyat Malaysia pula!!


Samalah memberi alasan. Anak Mahathir iaitu Mirzan menjadi pemilik kilang arak dan menjadikan perniagaan nin halal tampa bantahan mana mana ulamak di Malaysia mahupun ulamak baru akidah ..Hasan Ali. Semua senyap bila orang yang sangat berkuasa ini membuat perkara salah.


Yah!! jika nak huraikan bukti bukti keterlibatan kerajaan UMNO menjadi boneka Israel cukup banyak. Namun dimanakan keberaniaan media masa untuk menyebarkan berita benar bagi rakyat Malaysia seluruhnya mengetahui perkara sebanar dan memilih kerajaan manakah yang layak di Putrajaya?? ~
kingofgoblok

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.