Followers

Sunday, January 29, 2012

Papagomo Kata Anwar Sokong Israel Tapi UMNO Disamakan Zionis ??

 Orenji Ren Oren's photo.  
Apa lagi si PAPAGOMO ni? X habis habis lagi menabur fitnah sana sini... Tak tahu la aku nak cakap pe lagi.. Kalau bini dia tu antara sedara mara aku, dah lama aku suruh mintak cerai je, x sanggup aku tengok dia bagi makan anak bini dengan hasil fitnah sana sini dia.. 

Apa kes kali ni? ok, papagomo ni buat satu artikel bertajuk ANWAR SOKONG ISRAEL TETAPI UMNO DISAMAKAN ZIONIS. Nak tergelak aku berguling guling bila dia memperbodohkan orang ramai.. Kalau dah kaki penipu tu, nak buat macamana kan? PAPAGOMO, ko ingat ko sorang je baca media luar negara? 

WALL STREET JURNAL ASIA? SETAKAT MEDIA ASIA DALAM TAPAK TANGAN AKU JE BEB!! INI BUKAN UTUSEX MELOYA. Siap TV3suku pun tayang (beberapa minit lalu), Muhyiddin, Chandra dan beberapa mangkuk ayon meroyan! Kah kah kaaaaaaaaaaahh!! 

Sejak bila media perdana dan pak menteri menteri guna blogger untuk cari maklumat? kah kah kaaaaaaaaaaahhh!! Wartawan dah x laku ke? Kah kah kaaaaaaaaaaahh!!! Orang Utan pun belum tentu boleh percaya!!! kah kah kaaaaaaaahh!! 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.