Followers

Tuesday, October 25, 2011

Terdesak : Muhyiddin kata media alternatif putar belit kenyataannya

Panas!! Muhyiddin Yassin Makin Terdesak..!!

Tan Sri Muhyiddin Yassin mula berdalih dan menyalahkan penulis media alternatif  yang kononnya telah memutar belit kenyataannya berhubung isu anak Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng.

Timbalan Perdana Menteri itu kelihatan segera mematuhi pandangan Perdana Menteri DS Najib Tun Razak bhawa para pemimpin tidak kira parti politik supaya tidak mengheret urusan keluarga demi kepentingan politik masing-masing, sebaliknya fokus pada persoalan berkaitan dengan dasar.

 
Bagaimanapun Muhyiddin tampakan tetap berkeras mempertahankan kenyataannya sebelum ini agar Guan Eng membuat laporan polis.Katanya, beliau tidak berniat mengheret hal berkaitan keluarga dan anak Guan Eng ke dalam kancah politik tetapi sebaliknya hanya memberi saranan supaya pihak berkenaan membuat laporan polis bagi menamatkan segala tomahan berhubung isu itu.

"Sebenarnya saya tidak hendak campur dalam urusan seperti itu dan saya sedar banyak penulisan di dalam blog. Untuk heret isu keluarga dan anak dalam kancah politik itu bukan tujuan saya.


"Tetapi ia sudah diputar-belitkan," katanya. Sabtu lepas, Muhyiddin menyarankan Guan Eng membuat laporan polis kerana penafian sahaja tidak mencukupi bagi membersihkan nama anaknya.


Semalam, DS Najib menggesa pemimpin tidak kira parti politik agar tidak mengheret urusan keluarga demi kepentingan politik masing-masing, sebaliknya memfokus soal berkaitan dengan dasar.


Ia kenyataan pertama Najib sejak blog pro-Umno membuat dakwaan kononnya anak lelaki Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng mencabul kehormatan rakan pelajar wanita. 
 
Pencacai SeMalaysia

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.