Followers

Monday, October 10, 2011

Projek Suami Shahrizat dan anak ..umur 20an dah jadi jutawan

 

Projek RM250juta hangus macam tu saja dek penangan menteri..!!
Projek RM250 juta isteri menteri berbangkit lagi



Dakwaan pemberian projek sekitar RM250 juta membabitkan suami dan anak seorang menteri kabinet yang menemui kegagalan berbangkit lagi dalam parlimen hari ini.


Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, ia antara program yang diumumkan perdana menteri dalam Rancangan Malaysia atau belanjawan, tetapi tidak membawa sebarang hasil.


"Izinkan saya untuk memberikan beberapa contoh kegagalan tersebut: Projek ternakan feedlot yang menelan belanja sekitar RM250 juta yang membabitkan suami dan anak seorang menteri di dalam kabinet perdana menteri," katanya.


Anwar berkata, soalan itu sudah dibangkitkannya sejak tahun lepas tetapi tidak pernah dijawab oleh perdana menteri mahupun menteri yang bertanggungjawab.


Sedangkan, tambahnya, jumlah peruntukan itu sama dengan potongan subsidi gula yang ditanggung rakyat. 

TBO

2 comments:

  1. inilah caranya melayu umno bina kekayaan...semua taruh nama anak...kita yg belajar tinggi dan berjanggut ni sampai sekarang tak jadi2 jutawan. Ini ...anak muda yang kulup pun belum bersih dah jadi jutawan.haprak punya ketuanan melayu!!!aku tak halalkan dunia akhirat duit ini menjadi darah daging lu orang seisi keluarga!!!

    ReplyDelete
  2. itu pun masih ramai united malays no otak yang terus bangang sampai ke mampos....nasib kau la labu!!!!!!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.