Followers

Wednesday, September 14, 2011

AWAS ! Senator Katak Sudah Keluar Dari Kotak ! Ezam Gesa Mat Sabu Diusir ??

EZAM KOTAK GESE MAT SABU DIUSIR...WAHAHAHA - Abu Nu'man 



KUALA LUMPUR, 14 Sept — Senator Ezam Mohd Nor menyertai pemimpin-pemimpin Umno menggesa agar Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu dikenakan tindakan tegas - kali ini digesa agar diusir keluar dan dilucutkan kerakyatan ekoran kenyataan berkenaan tragedi Bukit Kepong bulan lalu.


Dalam kenyataannya, Ezam, bekas ketua sayap muda PKR mendakwa tiada tempat bagi orang yang menghina pengasas negara di mana-mana negara bertamadun.


“(Mohamad) Mat Sabu jelas melanggar garisan bagi seorang rakyat yang beradab dan bertamadun apabila menghina (Bapa Kemerdekaan) Tunku Abdul Rahman... tidak ada negara bertamadun akan kompromi dengan kebiadapan dan sifat tidak bertamadun ini.

 
“Rakyat Malaysia mesti diajar hidup secara bermaruah dan bertamadun. Justeru Mat Sabu mesti dihukum dan diusir keluar dari negara ini. Banyak negara komunis lain boleh jadi pilihannya,” katanya lagi. 

Dppwm

2 comments:

  1. haa haaa haaa haaa patutla dulu ezam sibuk keluar negara ...

    ReplyDelete
  2. Hanya kerana mengejarkan jawatan SENATOR..Ezam sanggup meninggalkan perjuangan bersama DSAI, kerana beliau tidak menyangkakan yang Pak Lah akan membebaskan DSAI...menyesal tak sudah.. akhirnya.. terpaksa jugak berjuang bersama UMNO... berjuang untuk mendapat HABUAN...memang tak sangka !!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.