Followers

Sunday, August 28, 2011

Benarkan Berita Perletakkan Jawatan Ketua UMNO Bahagian Padang Serai Disebabkan Terlibat Dengan Kes Liwat??? Jom Terjah...


SEKITAR dua bulan lalu (6 Jun 2011), heboh di laman sosial facebook tentang kisah atau boleh dikatakan sebagai khabar angin yang bertiup kencang bahawa Ketua Umno dari utara terlibat dengan skandal liwat.
Berita kisah liwat Ketua Umno dari utara ini tersebar bagaikan api marak di laman sosial facebook.
Malah mereka mendakwa satu laporan Polis telah dibuat terhadap Ketua Umno ini kerana meliwat pemandu peribadinya [Facebook].
ReJaM© pada mulanya menganggap ini sekadar khabar angin yang tidak patut dilayan kerana tiada asas yang boleh dijadikan rujukan. Namun hari ini seorang Ketua Umno dari Utara (Padang Serai), Abdul Rahman Mahamud melepaskan jawatan Ketua Umno tanpa dinyatakan sebabnya [Bernama]
ReJaM© tidak mahu memfitnah, tetapi khabar angin ini sudah tersebar luas di laman sosial Facebook. Sekiranya ia sekadar berita fitnah, maka pihak yang terlibat harus menjelaskan sebab musabab mengapa Ketua Umno dari Utara ini meletakkan jawatan?
Adakah beliau baru meletakkan jawatan, atau sudah lama mengosongkan jawatan itu? Jika pihak terlibat terus berdiam diri, ia boleh mendatangkan fitnah besar, kerana pelbagai spekulasi akan timbul.
ReJaM© "Maklumat dari salah seorang wartawan Sinar Harian mendakwa laporan Polis ini memang wujud..." 

Sedaka Sejahtera

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.