Followers

Saturday, April 30, 2011

Apabila orang-orang munafik datang kepadamu (wahai Muhammad)......

Download video seks versi penuh Anwar Ibrahim (Full Version)

Kongsi97



Video seks penuh lelaki mirip Anwar Ibrahim didakwa sedang melakukan hubungan seks bersama dengan seorang pelacur di sebuah hotel telah disebarkan di internet. Video lucah tersebut sudah dihalalkan penyebarannya di Malaysia malah boleh di download terus ke komputer anda.

Anda tidak perlu bimbang ditahan oleh pihak berkuasa kerana video lucah sudah boleh ditayangkan di media-media arus perdana. Malah TV3 sebentar tadi turut mempromosikan blog-blog pro kerajaan yang menyangkan video lucah tanpa tapisan menunjukkan kemaluan kedua-dua pelakon video seks tersebut.

Beberapa jam selepas video lucah versi penuh ini diupload untuk memudahkan orang ramai mendownload (muat turun) ke komputer masing-masing, Datuk Shazryl Eskay Abdullah melakukan sumpah laknat di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul kira-kira jam 4.15 petang tadi untuk meyakinkan orang ramai bahawa Anwar Ibrahim adalah pelaku di dalam video tersebut.

Datuk Shazryl Eskay Abdullah melakukan sumpah laknat mewakili dua lagi sahabatnya, bekas ketua menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA), Datuk Shuib Lazim Saksikan video sumpah beliau di bawah ini.





Surah Al-Munafiqun Ayat 1 hingga 4
[1] Apabila orang-orang munafik datang kepadamu (wahai Muhammad), mereka berkata: “Kami mengakui bahawa sesungguhnya engkau – sebenar-benarnya Rasul Allah”. Dan Allah sememangnya mengetahui bahawa engkau ialah RasulNya, serta Allah menyaksikan bahawa sesungguhnya pengakuan mereka adalah dusta.

[2] Mereka menjadikan sumpahnya (atau akuannya) sebagai perisai (untuk menyelamatkan dirinya dan harta bendanya daripada dibunuh atau dirampas), lalu mereka menghalang (dirinya dan orang lain) dari menurut jalan Allah. Sesungguhnya amatlah buruk apa yang mereka telah kerjakan.

[3] (Perbuatan buruk) yang demikian kerana mereka mengaku beriman (di hadapan orang-orang Islam) kemudian mereka tetap kafir sesama sendiri, maka dengan sebab itu dimeteraikan atas hati mereka; lalu mereka tidak dapat memahami (yang mana benar dan yang mana salah).

[4] Dan apabila engkau melihat mereka, engkau tertarik hati kepada tubuh badan mereka (dan kelalukannya); dan apabila mereka berkata-kata, engkau juga (tertarik hati) mendengar tutur katanya (kerana manis dan fasih. Dalam pada itu) mereka adalah seperti batang-batang kayu yang tersandar (tidak terpakai kerana tidak ada padanya kekuatan yang dikehendaki). Mereka (kerana merasai bersalah, sentiasa dalam keadaan cemas sehingga) menyangka tiap-tiap jeritan (atau riuh rendah yang mereka dengar) adalah untuk membahayakan mereka. Mereka itulah musuh yang sebenar-benarnya maka berjaga-jagalah engkau terhadap mereka. Semoga Allah membinasa dan menyingkirkan mereka dari rahmatNya. (Pelik sungguh!) Bagaimana mereka dipalingkan (oleh hawa nafsunya – dari kebenaran)? [Alquran-melayu]



ReJaM© "Tepuk kepala tanya akal..."

source:
http://milosuam.blogspot.com/2011/04/download-video-seks-versi-penuh-anwar.html#ixzz1KvkLiVaD

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.