Followers

Sunday, January 16, 2011

ROMBONGAN MENZIARA KELUARGA DIMANDAILING SUMATERA UTARA JUN/JUL 2011 - Baharom Eneste

by Zakri Ali Rangkuti on Sunday, January 16, 2011 at 5:05am

Menjejak Kasih.Cadangan untuk Pulang ketanah leluhur Mandailing , Panyabungan,Padang Sidempuan, pada bulan Jun/Jul 2011, Dari Kuala Lumpur ke Medan beli tiket sendiri, dari Medan menaiki Pesawat kecil ke Sibolga menuju ke Bendara Dr Ferdinand Lumban Tobing, Pinang Sori, Pesawat dengan muatan penumpang 30 orang.

Perjalanan mengambil masa lebih kurang 1 jam. Dari Bendara ke Kota Pdg Sidempuan 1.1/2 jam perjalanan darat via bus tourist,. Kalau naik bus dari Medan ke distinasi yang di tuju perjalanan mengambil masa 12-14 jam...

Bayaran hanya dikenakan Tambang dan Penginapan/makan dari Medan /Sidempuan/Medan. harga akan dimaklumkan pada bula Febuari 2011. melalui sms.

Acara.

DAY 1. MEDAN - Sidempuan. DAY 2. Bertemu dengan Walikota Sidempuan. DAY 3. Lawatan ke Panyabungan/Bertemu dengan Walikota Madina /Ketua adat. DAY 4. Lawatan Ke kebun Salak. DAY 5, Padang Sidempuan ke Bendara menuju ke Medan.

DAY 6, Medan Kuala Lumpur.

Sesiapa yang berminat sila daftarkan nama melalui sms 019 2515955, rombongan ini tidak lebih dari 30 orang, dan ketua rombongan diketuai oleh Dato' Ahmad Tamimi Siregar.(acara ini tertakluk kepada pindaan).

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.