Followers

Thursday, January 20, 2011

Calon PAS DUN Tenang dituduh lakukan zina ?? Subhanallah !!




Sebaik sahaja Puan Normala Sudirman (gambar di atas), seorang bekas guru disahkan sebagai calon PAS di DUN Tenang untuk mewakili Parti Islam Se-Malaysia, ReJaM sudah menjangkakan bahawa calon ini pasti akan diburuk-burukkan oleh para blogger dan facebooker upahan untuk menjatuhkan kredibilitinya. Seperti biasa bila ada sahaja pilihan raya kecil, maka para blogger dan facebooker akan melakukan serangan peribadi calon-calon Pakatan Rakyat.

Inilah taktik yang sama berulang-ulang dilakukan kepada semua calon-calon Pakatan Rakyat sebelum ini. Calon PAS di Galas dituduh berzina dengan ibunya sendiri, sebelum itu hangat ADUN PAS Selingsing dituduh berzina dalam gerabak keretapi. Semasa Pilihan raya kecil Hulu Selangor Zaid Ibrahim dijatuhkan dengan isu arak.

Apabila melihatkan bahawa fitnah zina sebagai peluru yang cukup ampuh bagi para blogger dan facebooker di dalam menjatuhkan calon Pakatan Rakyat, kali ini, sekali lagi isu zina digunakan untuk menjatuhkan Puan Normala Sudirman, calon PAS DUN Tenang. Di bawah ini bukti Facebooker upahan sudah mula mencipta isu zina untuk menjatuhkan Calon PAS DUN Tenang [Facebook]. Sila klik untuk membesarkan image.
Nuffnang Ads






ReJaM© "Siapa sahaja yang menjadi calon PAS, maka secara tiba-tiba akan dituduh telah melakukan zina"

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/01/calon-pas-dun-tenang-dituduh-lakukan.html#ixzz1BUZlLGMY

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.