Followers

Wednesday, November 3, 2010

Video : Demo beruk- beruk semalam...

2 November – Kejadian dilaporkan berlaku semasa Ketua Menteri Pulau Pinang membentangkan Belanjawan Negeri, sekumpulan manusia telah mengadakan Demo dihadapan bangunan Dewan Undangan Negeri, mereka telah berkelakuan liar dan juga membuat bising ada diantara mereka itu yang kelihatan terpinga-pinga, seolah-olah tidak tahu apa yang terjadi.

Tindakan tidak bertamaddun mereka ini telah menyebabkan kesesakan lalu lintas.

Ianya dikatakan bermula bila seorang individu dari Parti Cinta Malaysia, Tham Weng Fatt kecewa setelah tidak dibenarkan memasuki perkarangan Bangunan Dewan Undangan Negeri tersebut. Kekecewaannya itu telah dizahirkan dengan mengoyang pintu pagar seperti Gorilla….


Selain itu Tham juga telah menjerit mengatakan “ Semasa Pemerintahan UMNO/BN dulu, sesiapa saja boleh memasuki perkarangan bangunan Dewan Undangan Negeri itu.”

Wartawan cuba memberitahu beliau bahawa pintu masuk terletak berhampiran Pondok Pengawal yang hanya beberapa meter dari Pagar yang dikunci itu namun beliau berpura-pura tidak mendengarnya.. nak dengar apa kebendanya.. dah perangai pun macam Gorilla.. seterusnya korang tengoklah Videoclip dibawah…

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.