Followers

Wednesday, September 29, 2010

Reezal Merican Beristeri 2 Dan Kaya Raya - Tolong Siasat Dari Mana Datang kekayaan Luar Biasa ??



Tolong Siasat, Dari Mana Mamak Rezal Kaya Luarbiasa, Kahwin 2, Satu Dengan Artis

Nah mamak. Haritu syok sangat serang Kerajaan Pulau Pinang, sekarang tolong jawab juga isu ini...

Dari mana kekayaan luarbiasa ahli keluarga Reezal Merican ?

Reezal Merican Naina Merican Ketua Pemuda UMNO Kepala Batas perlu mendedahkan kepada umum dari mana sumber kekayaan ahli keluarganya secara tiba-tiba.

Bapanya cuma seorang kakitangan awam biasa di Jabatan Pengangkutan Jalan manakala ibunya seorang jururawat desa.

Semasa hayatnya bapanya memiliki sebuah lori kecil empat tayar bagi menjalankan perniagaan 'gas masak'.

Reezal sendiri selepas tamatkan pengajian di IPTA, bekerja dengan Shahrizat Abdul Jalil.

Secara tiba-tiba apabila mendampingi Abdullah Badawi keluarga ini sudah mempunyai rumah harga berjuta-juta di Shah Alam, projek di sana-sini dan begitu juga memiliki banyak kereta mewah.

Orang Penang terkejut dengan kemewahan luar biasa keluarga Naina Merican ini dan berharap Reezal dapat memberitahu sumber kekayaan ahli keluarganya.

Orang ramai berpendapat jika ianya dari sumber halal - tidak mengapa. Jika dari sumber haram, orang Islam lebih rela menjauhi harta dan keluarga seumpama itu.-rakyat marhaen

Saya pun nak tambah. Memang kaya betul si mamak nih..siap pasang dua orang bini. Dan bini mudanya adalah seorang artis terkenal iaitu, Sharifah Norhazleenda atau lebih dikenali Lin. Mereka telah berkahwin pada 20 Mac 2005 lalu dalam satu majlis ringkas yang diadakan dekat Cheras.Lin,33 adalah bekas isteri penyanyi Yantzen.Mereka berdua bercerai pada tahun 2004. Ini gambar isteri Rezal Naina nih..

Dan ini pula isteri tuanya (biodata lengkap ada kat sini). Dan ada 3 orang anak pun. Yang hairannya, banyak betul duit mamak nih..buat kerja haram ke.

Itulah sebabnya UMNO dan Barisan Nasional bermati-matian enggan mengistiharkan harta yang mereka kira "harta emak bapa" mereka.

1 comment:

  1. Awat tak kaya...dok songlap projek orang masa dia jadi s/u paklah dulu...bangunan mara baru dekat pertama kompleks yang dok tengah buat tu salah satunya...asalnya perlaksanaan projek tu dibuat secara konvensional dan open tender...alih2 mamak sekoq ni pi twist buat 'design n built' bagi kat kroni dia...pas tu harga melambung bejuta-juta lagi...cerita ni sahih...sebab pihak yang terbabit tu kawan boss aku...dia yang crita...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.