Followers

Wednesday, September 29, 2010

Lebih 50 Ahli PERKASA Buat Kecoh Dipekarangan Dewan Pehimpunan Cina di KL ?






PERKOSE Gila Meroyan Kat Depan Dewan Himpunan Cina Semalam

Dilaporkan malam tadi bahawa kira-kira 50 orang anggota Perkose timbulkan kekecohan di luar pekarangan Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur dan Selangor dengan mengeluarkan kata-kata kesat. Ini kerana NGO bodoh itu membantah tindakan Namewee yang melancarkan albumnya yang kononnya dikatakan berunsur perkauman.

Geng giler ini dilihat tiba ke pekarangan dewan itu kira-kira pukul 8.45 malam dan mula membakar gambar Namewee yang diedit macam khinzir, sebelum melontarkan kata-kata kesat dan mencarut kepada Namawee. Weei buat malu je mengaku melayu, islam. Tapi perangai macam kafir. Macam Mr Bean. Kalau benarlah Namewee menghasut, buatlah laporan polis dan dakwa di mahkamah. Bukannya jadi giler, pergi demontrasi pastu seperti biasa, mencarut-carut. Lainkali kalau nak mencarut tu, pakailah topeng. Janganlah buat malu kat orang melayu yang lain.

Yang peliknya, polis yang bodoh dan roswah biarkan je si NGO melayau ni berdemontrasi. Sedangkan perhimpunan mereka tiada lesen. Sedangkan kalau pembangkang, berdemontrasi dalam rumah pun, pihak polis akan kerjakan. Ini gambar-gambar & video himpunan orang gila sasau ini..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.