Followers

Tuesday, August 31, 2010

HISHAMUDDIN TUN HUSSEIN TERSEDU SEDAN SAMBIL MENGESAT AIR MATANYA....!! Auwww

Auww... janganla mare iii...

Nak tergelak pun ada bila terbaca kisah menteri jaga negeri, si Hishamuddin Hussein tu yang diherdik oleh Teresa disini. Teresa yang dalam usaha membela rakannya telah membidas Hisham agar pandai mencermin dirinya sendiri sebelum menghukum dengan gelaran-gelaran tertentu pada orang lain.

Teresa mempersoalkan daripada mana Hishamuddin mendapat hak sebagai pihak berautoriti dalam hal moral untuk menyifatkan orang lain sebagai 'kotor' sedangkan ahli parlimen Serdang Teo Nie Ching dengan hati terbuka masuk ke dalam surau kerana diundang.

Perkataan kotor disini timbul apabila Hisham menggunakan perkataan "berhadas besar" sementara versi Inggeris nya pulak melaporkannya sebagai "dirty" (kotor)... haha...

"Beliau (Teo) sendiri telah membuat permohonan maaf kepada semua pihak terbabit. Saya fikir Hishammuddin menggelarnya sebegitu hanya kerana beliau bukan Islam atau kerana beliau seorang perempuan," katanya Teresa.

Dalam satu kenyataan hari ini, Teresa yang juga ahli parlimen Seputih dan setiausaha publisiti DAP berkata menteri berkenaan harus segera menarik balik kenyataannya dan mengemukakan permohonan maaf kepada Teo atau gagasan "1Malaysia akan selamanya hilang kewibawaan di mata rakyat"

Amik kaw Hisham... wakaka...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.