Followers

Thursday, November 26, 2009

PEGAWAI TORCHLIGHT - Awas ! MAT SEKODENG !

JAWI JAMIN PUTRAJAYA BEBAS MAKSIAT – berita hairan
Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) memberi jaminan akan memastikan kawasan peranginan di pusat pentadbiran kerajaan Persekutuan dan Masjid Putrajaya di sini bebas daripada kegiatan tidak bermoral.
Sehubungan itu, Jawi yang menyedari kebelakangan ini kawasan berkenaan kini dijadikan tempat memadu asmara akan meningkatkan operasi pencegahan maksiat serta memberi jaminan kegiatan itu akan dibersihkan dalam tempoh tiga bulan mulai tahun depan menerusi program gerakan dakwah bil hal. Pengarahnya, Che Mat Che Ali, berkata mulai pertengahan Oktober lalu Jawi sudah mewujudkan dua pasukan penguat kuasa, masing-masing dianggotai empat pegawai pencegah maksiat untuk melakukan operasi pencegahan kegiatan berkenaan di kawasan berkenaan.
KAH KAH KAH… kah kah kah… PEGAWAI TORCHLIGHT… kah kah kah.. INI SAHAJA KAH JAMINAN NYA?.... kah kah kah… INI SAHAJA JAMINAN YANG SANGGUP DILAKUKAN…kah kah kah.. kah kah kah…. BAGILAH JAMINAN BEBAS RASUAH… kah kah kah.. BAGILAH JAMINAN TIDAK ADA PENYELEWENGAN… kah kah kah… BAGILAH JAMINAN TIDAK ADA SALAH GUNA KUASA…kah kah kah.. BAGILAH JAMINAN TENTANG KEADILAN…kah kah kah… BAGILAH JAMINAN TENTANG KESAKSAMAAN… kah kah kah.. BALIK BALIK POTONG STIM… kah kah kah… woit.... BOSANLAAAH DENGAN MAT SKODENG .. kah kah kah
sumber: tukartiub

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.