Followers

Friday, June 8, 2012

HASAN ALI PEJUANG AKIDAH BERCERAMAH KAT JOHOR, LU ORANG TAK TUNJUKAN KE VIDEO NI BEB, KAH KAH KAH !.



 


HASAN ALI PEJUANG AKIDAH BERCERAMAH KAT JOHOR, LU ORANG TAK TUNJUKAN KE VIDEO NI BEB, KAH KAH KAH !. 

 

Difahamkan kejadian buli ni berlaku di Felda Adela Kota Tinggi Johor Darul Tak'zim bersamaan Negeri Kelahiran Umno dan juga Negeri yang dikatakan kubu kuat Umno serta Pakatan Rakyat (PR) tak boleh angkat muka... tak pasti lah ia ke atau tidak... tapi yang pasti ianya melibatkan anak-anak orang Melayu Islam yang ada di Negara Malaysia.

Mungkin kalau Datuk Hasan Ali melihat video ini beliau akan menangis gila beb... kerana dalam beliau asek menghentam Pemimpin PR yang kononya punca Kristianisasai dan Murtad... rupanya perangai yang tak sepatutnya ada kepada Belia-Belia dan lebih-lebih lagi kepada Beliawanis Islam sudah merebak Perangai tersebut... akah kah kah !.

Mungkin lu orang akan kata... kenapa pulak Datuk Hasan Ali yang mesti tengok... kerana sebagai yang mengaku Pejuang Akidah dan pejuang Islam, Melayu dan Raja (IMR) memang semesti nya perkara beliau tangani... ialah apa nak diharapkan kepada Pemimpin PR yang dikata sudah menyeleweng dari landasan Perjuangan Islam Sebenar... sedangkan sekarang ni pun beliau bersama pula dengan Pemimpin Umno yang memperjuangkan Bangsa Melayu dan Agama Islam... jadi sesuai sangat jika beliau yang tangani... kah kah kah !.

Ditambah pula beliau di sokong oleh NGO yang pro Melayu Islam seperti Perkasam, Waris Malaya, Abai, Tibai yang semuanya Cibai... kah kah kah... mungkin dengan ini perjuangan beliau akan lebih cepat membuahkan hasil dan tak seperti Perjuang PAS yang dah diresapi oleh Parasit-Parasit seperti yang beliau dakwa... weeeek tuihhhhh... kah kah kah !. 


hemmmmm..... kalau sendiri yang tak tahu dan mahu dengan islam jangan cuba salahkan orang lain... pernah diberi tanggungjawap tapi apa yang dibuat.... sendiri yang gagal kata orang parasit... kah kah kah... umnporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.