Friday, November 1, 2013

Video Hot!!! Sidang Parlimen Ini Cipta Sejarah - DSAI Bikin Pening Ahli Parlimen Suku sakat UMNO.. Jom tonton!!

Anak-anak pasir puteh ( Tokjanggut Kelate ) with Md Sani at Parlimen Malaysia
on Tuesday · Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan


 

Video Hot!!! Sidang Parlimen Ini Cipta Sejarah - DSAI Bikin Pening Ahli Parlimen Suku sakat UMNO.. Jom tonton!!

Semasa DSAI membahaskan mengenai belanjawan tambahan 13 bilion. Ahli parlimen dari parti suku sakat Umno bersorak pasal 3 bilion akaun Anwar. Anwar terus cabar siapa yang bersorak, sila bangun. Tuduh secara terbuka, dia akan jawab.

Semua senyap sunyi... itu lah perangai pemimpin pujaan suku sakat otak karat biru.. berdepan secara bersemuka tak mampu..

Kata Anwar sebab mereka tahu hal sebenar. Saifuddin bangun dan dedahkan Tan Sri Muhyiddin Yasin ketika menjadi MB Johor dan Saifudin adalah SU Politik Syed Hamid satu jenaka yang sangat terkenal, "Hanya tanah Kubur dan Angin sahaja yang tidak dijual oleh Pagoh (Muhyiddin). DSAI cabar siasat semua akaun beliau termasuk akaun PM dan TPM...tak ada seorang Ahli parlimen dari suku sakat UMNO yg berani berbunyi...

Ini la sebabnya tidak disiar dalam dlm RTM 1 , RTM 2 , TV3 atau media elektronik lain perbahasan penuh di Parlimen kerana UMNO takut informasi yg telus rakyat dapat menilai, media2 dari suku sakat UMNO hanya ambil sekerat dan di reka ulasan sehingga rakyat jadi keliru .

Kalau dah sifat pemimpin yg mereka pilih hanya berani fitnah bila ajak berhujah semua pakat kecut apa lagi Geng Otak Karat Biru saban masa duk jaja auta putar belit fitnah berpisah tiada..

kredit video mediarakyat·
https://www.youtube.com/watch?v=AikdbbIMRbo 

 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.