Followers

Monday, October 7, 2013

Apa lagi mahathir mahu?



Beliau lantang mengkritik pemimpin umno menjelang pemilihan umno tidak lama lagi. Beliau menggunakan kelemahan kerajaan dibawah najib razak semahu - mahunya.

Beliau lupa, semasa beliau bersara dari umno, ketika itu Umat melayu sudah pun berpecah. Setelah pemecatan anwar ibrahim dari kabinet kerajaan, Umat melayu mula sedar yang mereka telah ditipu oleh mahathir. 
 
Ketika era reformasi lah rakyat mula berani bangkit menentang kerajaan.

Era paklah , era najib, tidak mudah untuk memperkukuhkan semula umno. mahathir ingat era ini sama seperti era beliau? Mahathir perlu berpijak dibumi yang nyata.

Mahathir hanya pandai menaikan api perkauman. mahathir hanya pandai memperbodohkan Umat melayu! Kononnya beliau tidak mahu melayu susah, Miskin, papakedana. Menyeru memilih pemimpin muda untuk memimpin umno supaya perubahan dapat dilaksana.


Tetapi beliau lupa, kaum kerabat anak beranak beliau semua kayaraya! Adakah disebabkan pandai berniaga atau pandai menipu?! 
 
Cukuplah wahai mahathir! Biarlah najib razak menentukan hala tuju umno. Anda rehatlah.. taik yang anda tinggalkan dalam umno sungguh banyak. Sekarang masa najib razak untuk mencuci nya.

Admin harap PRU14, umno bakal melingkop. Barulah semua penipuan pemimpin umno bakal terjawab. 
 
Dan admin doakan mahathir panjang umur supaya beliau boleh melihat saat2 kerajaan penipu/rasuah/pembohong umno/BN tumbang didepan mata beliau!

~UMNO ITU PARTI PENIPU, MAHATHIR ITU BAPA KRONISME~


-admin power-

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.