Followers

Thursday, December 20, 2012

UMNO Berpolitk Di Masjid ????


 
 
 
Baginda Sultan Selangor, Sharafuddin Idris Shah bertitah langkah pencegahan awal menjadikan masjid kekal bebas berkecuali daripada segala pengaruh politik dan mana-mana pihak berkepentingan amat perlu bagi menjamin kesejahteraan serta perpaduan di kalangan umat Islam. 

Justeru itu, titah baginda anggota jawatankuasa masjid dan surau di negeri itu diingatkan supaya tidak menggunakan masjid sebagai tempat penyebaran ideologi politik kepartian.

 
 Tapi...

UMNO-BN dengan selambanya DERHAKA pada titah Sultan Selangor! Ini sebagai bukti! Gambar ini diambil di Masjid Felda Gedangsa Hulu Selangor baru baru ini.. Lambang apa tu? DACING (BN).. Negeri lain pun banyak. Tapi x tau la aku kenapa Majlis Agama Negeri buat buat tak nampak..

Cuba kalau org PR yg dalam gambar ni, CONFIRM dalam masa 24jam masuk TV dan seluruh Media Lidah Biawak UMNO-BN bersama komen dari Perwakilan Katak Katak Bersatu.. 
 
7 hari 7 malam la PR akan tercalit dengan tajuk besarnya "PAKATAN RAKYAT DERHAKA TITAH SULTAN", "SULTAN TERKEJUT DENGAN PENDERHAKAAN", "PR AJAR RAKYAT UNTUK DERHAKA" dan macam macam lagi laaa..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.