Followers

Monday, June 28, 2010

Umno Selangor dah hilang akal

Khir Toyo, pemikir ulung Umno Selangor cuba menangguk di air keruh dalam isu PKR Selangor...

Hadoiihh...

Umno Selangor ni dah hilang akal. Umno Selangor dah hilang arah tuju apabila melantik Khir Toyo sebagai ketua pemikir Umno Selangor. Masaalahnya Umno oi, Khir Toyo ni boleh lagi berfikir ka?

Khir Toyo ni dah mati akai dah, tak boleh berfikir secara waras lagi dah. Otak dia kaku dan jem terkejut pasai si Khalid yang diorang gelakkan sebagai gagap tu dilantik sebagai MB pijak tempat duduk dia dulu ni. Yang ni dia tak boleh nak terima sangat sampai pi tarik DAP terbabit sama dalam kemelut dalaman PKR Selangor.

Semua orang dah tau, bukan rahsia lagi. Khir Toyo bukan seorang pemikir yang baik. Selangor kecundang ditangan pembangkang pada PRU ke 12 lalu dikeranakan oleh pemikiran dari pemikir ini jugak la. Apakah Umno Selangor sudah ketandusan pemikir yang bijak berfikir?

Khir Toyo sendiri sampai sekarang masih tak dapat nak fikirkan macamana kempen "Pembangkang Sifar" telah meletakkannya pula sebagai pembangkang di Selangor. Dia sendiri masih lagi terpinga pinga tak dan nak berfikir kenapa Najib terpaksa melantik diri sendiri menjadi Ketua Perhubungan Umno Selangor diwaktu dia masih hidup. Dia masih lagi berfikir sehingga ke hari ini bagaimana rumahnya yang berharga belasan juta RM itu tetiba kini berharga RM23 juta.

Dan yang paling lawak bilamana dia sendiri masih lagi tak dapat nak fikir sampai sekarang macam mana nak ambik balik Selangor dari tangan Pakatan. Isu yang dia timbulkan jadi bahan gelak tawa masyarakat Selangor sendiri.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.